Dag 08 – Favoritsaker

Var ska jag börja?
Let's make a list.
- Lägenheten, favoritsak nummer 1, min egna oas.
- Min dator, en del av mitt liv finns i den.
- Min mobiltelefon, hjälper mig att nå/bli nådd.
- Mina nya stövlar, dreggel.
- Mammas bil, favorit på sommaren, vem vill inte köra runt i en silvrig cabbe?
- Min kläddställning i sovrummet, jag älskar inte allt på den men det ser så fint ut när man ser alla kläder.
- Köttbullar.
- Balkongen, när det är solsken och man kan sitta ute och njuta.
- Mojitos, gärna i sällskap av felicia.
- Försvarest hudsalva/idomin, för mina fula fnasiga läppar.
- Bobos mage.
- Doftljus.
- Shabby chic.
- Min hästensäng.

Kommentarer
Postat av: bobo

hahaha min mage :(

2011-02-23 @ 15:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0