göteborg

Jag är lite kär, i Göteborg.
Åh vilken mysig stad, lagom stor, massa mysiga café och tusen butiker som inte finns i malmö!
Ett måste i sommar, helt klart.
Är helt slut nu och tvingar mina ögon att vara öppna ett tag till.
Vi åkte 07.51 från centralen och var framme halv elva i gbg, kikade runt och hittade designtorget.
Hälsade och tittade hur dom hade det.
Gick ut på stan, åt lunch och jag hittade ett par svinsnygga stövlar som jag tog med hem.
Möte i två timmar för att sen kunna gå runt ännu lite till.
Tåget hem gick vid halv fem och jag anlände hem vid 8, då hade bobo fixat lasange, love it!.
Nu sitter ett gäng grabbs här och spelar xbox och brölar medans jag är livrädd at dom ska trampa ihjäl Hubbe som är ute på sin kvällsmotionsrunda i vardagsrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0