vikken kvinna

jag är.
Nu har det löst sig på jobbfronten, tackar de underbara tjejerna på jobbet för att dom reder ut min hektiska liv.
Fredag fick bli en day off och imorgon börjar jag halv ett istället för 12, galant.
har umgåtts med kattikatt denna dag, spenderade den väl på mobilia.
Vilka människor det finns, dom som är med i programen "sommar i sverige", "ullared", "böda camping" håller till på mobilia på vintern kan jag lova.
Blev en fondution, har inte använt det på flera år men katti tvingade mig, jätteintressant.
Nu ska jag träna bort den där kladdkakan som jag åt idag, hay!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha du är så dålig på att ljuga!!! "katti tvingade mig"

det var DU som sa "jag använder ju inte foundation men det kan bli spännande att prova igen"

haha sååå fattig du är :(

2011-02-02 @ 18:33:09
Postat av: katti

det var från mig alltså heheh

2011-02-02 @ 18:33:41
Postat av: anna

jag lovar att du tvingade mig lite :(

2011-02-04 @ 16:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0