you can call me al

ojojoj vilken kväll igår, eller hel jävla natt var det visserligen.
började med lite förmys vid 8 och sen gick det bara utför, eller nä fyfasiken vad kul vi hade.
Det som är kul när man har förhållande det är att man kan dansa hur fult som helst för man ska ändå inte ragga och vakna upp hos någon okänd dagen efter.
Vid halv började vi känns oss klara, fötterna värkte och det var endast skummt folk kvar.
Styrde stegen mot max och där inne hittade vi niclas och frida.
Efter en timme på max kände jag att det var dags för lite luft, tog en promenad till kronprinsen med niclas och sen hem därifrån. I säng och stupade ganska direkt.
Nu sitter jag i soffan, mina fötter värken mer idag, min näsa är täppt och munnen smakar gammal fylla.
Ska ini duschen och fräscha upp mig lite tror jag bestämmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0