ey ey hey

Hej!
Idag är det vårkänslor på balkongen, eller om man tittar ut på balkongen iaf.
Solen skiner rakt in i vardagsrummet och himlen är blå/vit, fint.
Har redan hunnit avklara en lunch i stan med mami & farfar.
Myser i soffan med min överfulla mage och lyssnar på lady gaga, som vanligt.
En ganska fin sak som händer i dagarna är att jag ska träffa högsta hönset på DesignTorget som ska få avgör om jag ska få stanna kvar eller icke. Spennannndee!
Ikväll blir det chillkrök hos mackan, imorgon lunch med ninafina, fredag barnvakt, lördag & söndag jobb.
Planerar även att göra två tatueringar inom kort tid, vad & var får ni väl se en annan dag, men mamma lugn dom kommer inte synas, om jag har kläder på mig ehehe.
Vill göra dom innan sommaren så att jag inte måste sitta inne som en annan eremit.
ja det var dagens update.
ta hand om er.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0