falsterbo

kom hem för tio minuter sedan, har hunnit klämma i mig ett och ett halvt paket salami alá peppar & vitlök samt en halv burk keso.
fin nattamat/frulle.
Har inte sovit en enda sekund inatt.
Kvällen började på elins golv i hennes rum, efter en timmes hävande tog vi taxi till strandbaden, kom in, kollade läget, hänge runt och dansade som kungar.
När dom stängde träffade vi ett gäng snubbar som hade ett hus i falsterbo, efterfest blev det och ja som sagt jag kom innanför min dörr för ca en kvart sedan, får jag sova?
Nej, vi ska ha flyttloppis hemma och jag är ju i desperat behov av större rhodoskassa!
Ja måste packa ihop mina things och bege mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0