here we go

okej, Rhodos.
Var ska man börja?
Med att vi var fem minuter från att missa planet så dom fick ropa ut våra namn inför hela kastrup eller att vi parkerade oss på balkongen med varsin corona tio minuter efter att vi kommit till hotellet.
Ja, vi hade ett ritkigt fint hotell med utsikt över havet och turiket, källssol och mysiga restauranger runt hörnan.
Sen att bargatan låg 2 minuter därifrån var ju lite plus i kanten, krypavstånd.
Vi röjde rhodos ganska vilt, jag åkte på både förkylning, halsont och matförgiftning men vafan vi festade loss ändå.
Stranden, stockholmbrudarna, maten, festerna, blåbärsshotarna, boysen, musiken, dansen, värmen, ladies night med fri bar & strippor, b-kändisar, brunbrända ben, solblekt hår, återträff med gamla rhodosgänget, det finns så mycket nya minen!
Vi hade en sjuktbra vecka helt enkelt och igår hade jag på riktigt ont i magen över att vara hemma.
Idag känns det lite bättre men vafan gör jag här tänker jag underfär varann minut ändå.
Vill ju vara i värmen med alla underbara människor och festa till sju på morgonen för att sen gå hem och äta hotellfrukost.
ja, nä om man skulle ta och betala lite räkningar, wtf?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0