sober

Kom hem från fredrik för en stund sedan, ligger nu i min säng och all trötthet som drabbat mig hela kvällen är som bortblåst. Varför ska det alltid vara så?
Jag pallrade mig iväg till freddan trotts den välplanerade hemmakvällen.
Vi plundrade hemmakväll på 1 kilo godis och bänkade oss framför gladiator, mer än halva godispåsen ligger nu i sophiken.
Godismage och pms går inte hand i hand.
Tänkte flika in lite om Norge också.
Vi fick ett mejl till jobbet vid fyra om att det varit någon form av bomb i Oslo från en DesignTorget-butik i just Oslo.
Trodde inte det var så stort men efter ett tag började tidningarna att uppdatera och nu är det bara galet.
Hur fan kan människor göra så mot medmänniskor?!
Skänker en tanke till anhöriga och drabbade i Norge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0