sömnlös & hungrig

Ligger i sängen och försöker sova, men nä.
Magen kurrar och jag velar om jag ska göra en macka eller inte, i-lansproblem right.
Vad har hänt de senaste dagarna då?
Lördagen bjöd på förfest med Mr.Hoffnell & boysen, drog mig dock vidare till några brudar lite senare. Tog en taxi till etagé och dansade ganska bra, kvällen slutade hos dennis med mys.
Söndagen vart det jubb för att sen lämna bilen på lackering och sen gå hem i pissregn en jävligt lång bit, inte kul.
En varm dusch och nya kläder sen vart det bara att ta sig till stan igen, mötte upp dennis, handlade mat och sen lagade vi mat, tittade på bridget jones dagbok & när lammen tystnar sen var de dags att sova.
Och idag har jag jobbat för att sen pallra mig till gymmet, handla mat, äta mat och sen kom katti förbi på balkonghäng med te, glass & cigg.
nu ska jag ta den där jävla mackan sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0