vaccation

nu har två av mina fyra semesterveckor gått, känns förjävligt faktiskt.
Vill vara ledig till slutet av augusti, 9 veckors sommarlov hade inte varit fel.
Har verkligen haft den lugn semester och det mår min lever och plånbok bra av, lika bra att vila upp sig inför rhodos.
Där kommer jag inse att jag har en lever, hade en lever?
Har iallafall hunnit med balkonghäng, solning, campinglivet, vinkvällar, lilla torg, inflyttningsfest hos dennis med hela släkten, chillat stenhårt.
Har även raggat upp en inneboende och det känns så jäkla fint.
Jag har alltid varit lite av en hönsmamma och öppnar upp mina armar & hem för dom som behöver.
Nu ska linda flytta in med sin hund på söndag och testa en vecka när ändå befinner min i grekland.
Ska bara äta upp min fancy tapastallrik och bege mig ut en runda med nike för att sen åka till limhamnsfältet och spela brännboll med pappas jobb, familjegull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0