what a weekend

okej, jag har nog haft den roligaste, sjukaste, mest irriternade, jobbigaste, äckliga helg på länge.
Fredagen började med rhodosreuinon hos niklas med katti, efter ett tag steppar tt & sara in och alkoholen flödar ikapp med musiken. Tar en taxi till etagé där jag inte bara springer på mitt gamla gamla gamla ex utan killen jag dejtades ex också, kaoz. Men det som hände var bra på sitt sätt, varför faller jag så ofta för smucks?
Efterfest hos niklas med rhodosligan för att sen ta mig till jobbet dagen därpå.
Taggade igång efter jobb för ännu en utekväll och tog mig till TT, det blev snabbt ändrade planer och vi hamnade hos kabbe med hela ligan, däribland mitt inte så fullt gamla ex bobo befann sig, no hard feelings iallafall.
Vi drack varandra till och trillade in i en taxi vid ett mot etagés, vart ska man annars gå liksom?!
Vid halv fyra tog orken slut och det blev buss hem, när jag hoppas av bussen inser jag att jag glömt hemnycklarna i bilen som stog hos kabbe, mög. Taxi till kabbe, hittade nycklarna men kände inte för att betala 120 spänn igen så deckade på en soffa. Nu sitter jag hemma, äter vattenmelon och dricker sjuka mängder vatten för att ta mig till jobb om fem minuter.
ja, vilken jävla helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0