you don't need to be nervous

sitter i mitt kök och dricker te, har precis käkat en alltför sen frukost och väntar nu på att maten ska lägga sig så jag kan dra och gymma.
Känns lite klent att inte riktigt göra något på sin lediga dag men att bara glida runt är förjävla skönt. Skulle fixa håret idag, ser ut lite som en tattare med min sjuka utväxt, men tiden byttes till tisdag. Därav har jag köpt upp mig med massa torrshampoo för att få bort den störta kontrasten, well.
I ondes blev det då lilla torg med massa vin och mat med dennis, när vi hade käkat klart flyttade vi oss till victor's och mötte upp sara, tt & alle för drinkz och bullshit.
Kom hem vid halv två och körde obligatoriskt golvhäng med vin, cigg & soft music.
Igår blev det rundor med katti till åkarp, kirseberg och malmö. jag kom hem med en micro, awesome!
Kvällen bjöd på filmmys hos dennis, han skulle till sthlm imorse så inget vin igår inte.
Ikväll blir det rhodospartaj hos niklas för att sen se vart kvällen tar oss, jag ska dock jobba imorgon så det blir inte allför vilt för min del, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0