grannt

sitter vid köksbordet och käkar gurka, lchf dieten går käpprakt åt helvetica men gör så gott jag kan. Vem kan leva utan pasta, färskpotatis, toast eller potatisklyftor?! Ingen, det är inte männskligt.
Så vad har hänt de senaste dagarna, har ju inte hunnit blogga om mitt awesome liv.
I fredes var det kattis student, så himla fin dag. Solen lyste och alla var glada. Det blev en partynatt med massa drinks, music, danz osvosv. Jag & amanda ville shake loss ordentligt så drog till chili, mandisen blev dock trött och ville hem så jag ringde dit dennis och dansade loss med honom istället. 5 påsar chilichees senare så gick vi och la oss.
Lördagen var en seeeeg dagvaknade hos dennis, köpte frulle, kollade film. Åkte hem och gjorde mig iordning för Saras 20-årsmiddag. Var lite sådär lagom pepp efter en partykväll, hur orkade man innan?!
Blev bjuden på ritkigt god mat och drinkz & danzes, kom in i moodet och hängde med ut en stund. Gick hem till mr D och somnade gott snabbt.
Söndagen blev det jubb och kvällen bjöd på movienight med mig själv.
Månad jobb & inventering, 10.00-23.00, sweet lön.
Tisdag rättning av inventering, 09.00-13.00 sen hem och städa lite. Åkte till dennis och handla mat, kollade film och myste. Igår blev det lunch med mami, mötte upp katti för stadenhäng och fika, slutade med rosé i solen med finafina vänner, ännu en kväll hos dennis som slutade med golvhäng och cigg, gotta love it.
Idag blidde det jobb 12-18.30 och nu är min sista tvätt klar närsom, då blir det biiingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0