I would die for you baby, but you wont do the same for me

Varför är det inte sol nu när jag väl har semster?!
Lite frustrerande att jag sitter här i jeans och tjocktröja när jag för någon vecka sedan kunde springa runt i shorts.
Yeah well, sålänge det inte regnar är det ganska lugnt.
Det blev en lugn helg, bio och hemmafest. Söndagen bestod av tjillande med dennis och andy, pizza, baksmällan del 1 och soffhäng hela dagen lång.
Sov ut till halv tolv idag och tog mig hem till nike, en promenad och nu sitter jag här med en kurrande mage.
Ska hämta amanda och josse om en timme och köra rundor och handla inför smögentrippen, tagggaaa!
Ikväll blir det balkonghäng hemma hos becks, myset.
Nu mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0