lchf

Nu börjar det på allvar, low carbs high fat.
Jag ska klara det, jag har ju självdisiplin och kan väl leva utan min älskade pasta i en månad.
Kommer gå galant, ska bara komma igång med uppdrag: röra på kroppen.
Ja.
Igår var det iallafall lillördag och alla utom jag var lediga idag så folk ville ju ut och röja, säger anna malmhagen nej? nej precis.
Åkte till möllan med katti och tog en cider i den fina sommarkvällen, vid elva tog vi oss till friday's där det var fest.
En mojito strawberry och min kväll var räddad.
När dom stängde gick jag och dennis till Bk och här kan jag väl säga att jag bröt min diet, dock tog jag en kyllingburgare och det är ju bara brödet man inte ska äta. Men att dennis beställer 5 påsar chilichees?!
Kollade upp det nydd och om det är friterat i olja är det inga problem alls.
Sweet.
Nu ska jag göra en baconomelett och sen ta mig till becki där det blir tjejmys ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0