student

är ganska nyss hemkommen från en panikartad katti, glädjetårar och snack om studenten har härjat. Imorgon är det hennes dag att få känna lyckan som jag kände för ett år sedan, avundsjuk!
När man ser flaken, de vita klänningarna, deras glasa leenden på stan ryser det i kroppen.
Vill göra det igen!
Är inte särskilt trött eftersom jag sov i typ tio timmar inatt, sköönt.
ÅKte hem till dennis efter jobbet igår, med mitt gula hår, credd till mig.
Kollade film men jag somnade i soffan vid halv elva så vi gick o la oss.
Vaknade vid halv elva och drog till rydbergs & co, frisörsalong då, dom lovade att dom skulle kunna fixa mitt hår. Tjejen som ska fixa kommer tillochmed in tidigare imorgon för min skull, hur fint är inte det?
Efter jobb hämtade papi mig så blev det middag hemma, gotte.
Myskväll hos katten med karro och linnéa och nu blir det sänggång.
Frissan 09.30 imorgon huhuhuhuhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0