Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig

min dag - anna malmhagen.
Jag vaknar av mig själv runt halv tio för att sen snooza vidare till halv elva.
Drar på min min morgonrock och pillar ihop lite frulle och sätter mig framför tv:n.
Upp med datorn i knäet och kolla runt vad som hänt i världen.
Tar en dusch och klär på mig, tillbaka till soffan för att titta lite mer tv.
Sätter igång med dagens sysslor runt två vilket kan vara allt mellan tvätt, handla mat, diska, bädda, tvätta toan mm.
Vid halv fem möter jag bobo på gymmet och tränar en timme för att sen åka hem och laga mat.
Alltid middag framför tv:n, och sen tv hela kvällen tills sängen kallar då kollar vi ett avsnitt vänner innan vi somnar.
ja.
Eller så vaknar jag vid 8, frukost, tar bussen till jobbet, jobbar till halv sju och åker hem, äter mat, tittar tv och sen sover.
tacka gudarna att det finns helger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0