Dag 15 – Mina drömmar

Drömmar, stora som små. Alla har vi dem.
För tillfället drömmer jag mig bort till en sandstrand och turkost vatten,
Värme och kanske en drink i handen, i fina Thailand.
Jag drömmer mig bort varje dag, tittar in på fritidsresor stup i kvarten och läser olika resebloggar.
Sen har vi ju drömmer ang. Hus, man och barn, fast lite mer utvidgat än villa, vovve, volvo, vagn.
En etagévåning på manhattan eller ett hus på en slutning i toscana.
Den lilla drömmen är en ny soffa. En mörkgrå med schäslong, vill ha vill ha vill ha!
Nya soffkudda också, från indiska.
Jag har uppnått ganska många drömmar, egen lägenhet, körkort, bra jobb, pussats uppe i eiffeltornet mm.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0