Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick

men gud, hur ska jag kunna berätta ett?
Jag gör bort mig dagligen, inför mig själv, på jobb, inför bobo, inför mina vänner.
Hela tiden.
Senast var i veckan när jag skulle måla/göra om en vägg på jobbet.
Jag stog med alla mina fina verktyg i famnen samtidigt som jag stog på en pall, mitt i alltihopa lyckas hammaren slinka sig ur och landa 2 cm framför en kunds fötter, snacka om skämmigt.
Fast det som slår allt var när jag var typ 13 år och var på lagerhaus, checkade in glas.
Då hade dom sina glas i pyramider, från golvet och upp.
Jag tar det översta glaset, tittar och tappar det på alla andra glas.
KRASCH!
Jag tror att minst 30 glas gick sönder eftersom när glaset väl landade så landade det på alla andra glas.
Jävligt pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0