skidor

okej, först.
Jag tog jättemånga foto igår när vi åkte skidor och nu hittar jag inte kamerasladden alls.
What to do?
Så får dra det skriftligt.
Vi hade ställt klockan på 07.00 och jag skuttade upp ur sängen som ett barn på julafton och började packa mednas bobo snoozade vidare.
Vid 08.00 åkte vi och hämtade upp de resterande och åkte norrut mot vallåsen!
Vi var uppe i backen vid halv elva där bobo och mackan fick göra sina debutåk, himla kul att skåda.
Vi åkte och åkte och åkte och åkte hela dagen lång.
En lunchpaus då en gulaschsoppa fick åka ner i magen plus en kissepaus.
Vid halv fem fick vi nock och tog vårt pick&pack och åkte hem.
Idag har jag otroligt ont i min vänstra skinka, eftersom jag tvunget skulle åka puckelpist vilket resulterade i en ordenlig vurpa.
Samt blev jag spjutad av en stav i mitt knäveck i liften av bobo, haha måste sett väldigt komiskt ut men svårt att återberätta.
snor en bild från simon sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0