weekend

hejhejhallå.
Min första lediga helg på tre veckor, fint ska det vara.
Igårblev det jobb till halv sju, en powernap och sen mådde jag som en prinsessa.
Malin & becks kom hit och jag körde varannan vatten medans damerna klunkade i sig både det ena och det andra.
Vi fick skjuss till stan och provade "gården" det var väl inget att hurra för, tyvärr hade dom fått en vattenläcka i sin riktiga lokal så vi fick avnjuta yamatos vårrullestank och billig öl.
Vi drog vidare till hipp där det var fullt ös, träffade massa friends och dansade tills dom stängde.
Fick skjuss hem av hudde som även såg till att jag fick lite mat i magen på donken innan han lämnade av mig.
Imorse väcktes jag av baby och solstrålar, underbart.
Åkte hem till hans ma&pa och ät brownie till frukost, åkte till vellingeblomman för att väcka barndomsminne och köpa lite påskpynt.
Ställde bilen hemma och promenerade till limhamn för att käka på lieto.
Nu har jag precis kommit in från balkonen där jag satt och njöt av sista solen med en skvallertidning framför näsan.
Underbara helg!
Ikväll blir det minigolf/thaimat med bubbeboo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0