billys på taket

Kom hem för en stund sedan, ligger nu nerbäddad i sängen och tillar på hells kitchen.
Spenderat kvällen hos freddan med ted och macki, kollade sanctum, käkade billys och tjulla med stort T.
Kvällen fuling går till fredrik utan tvekan.
Vi ska gå och handla billys för jag blir sådär fint hungrig runt halv elva.
Nöjda går vi till hemköp, köper två billys och börjar gå tillbaka.
Fredrik början jonglera med mina pizzor och jag säger "Om du kastar iväg den ska jag sparka ner dig" varpå han av "missatag" kastar upp pizzan, sen kom den inte ner igen.
Chocken vad stor, någon som är sugen på pizza så ligger det en på hemköps tak, good one.
Ska upp om 6 timmar, jobba, lunch med freddan, hem, fixa till mig, vinokväll med beckz, lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0