blixtar

Sitter i köket och blickar ut över vattnet, åskan går och blixtrarna lyser upp tillvaron.
Fönsterrutorna skakar något grymt mycket men åh vad jag gillar det!
Tur att jag hann hem innan ovädret när jag skulle hem från jobbet, annars hade blivit blöt.
Jaaa, i fredes blev det filmkväll hos dennis, såg klart the next three days & Little Fockers, jag ska aldrig döpa mitt barn till Gaylord Focker, bara så ni vet.
Körde hem vid två, deckade och sen upp 8 för att jobba dagen lång.
Cyklade hem till dennis efter jubbet och delade en flaska vin och buggade loss till Michael Jackson.
Tog bussen hem för en snabbdusch och ombyte, tillbaka till dennis där Max och Johnny hade joinat.
Pizza och cider, skitsnack och musik, cigg och skratt.
Tog oss i kragen och gick till Chili för att dansa lite grann, nattmat på Bk och sen hem och decka hos Dennis.
Va sådär lagom pigg imorse när jag skulle ta mig till jobbet.
Nä nu ska jag ta bilen hem till ma & pa för söndagsmiddag och sen blir det "ritualen" hemma hos dennis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0