dance

hejhejhejhej!
Kom hem för tio minuter sen, ska stressa sönder mig nu tänkte jag. Ska iväg om en timme igen.
Tidsoptimist, vem? Jag? Näe.
Igår blev det som sagt och skrivet middag hos papi, grillat är godast ju.
Lite vin och lite hockey, vid halv tio tog jag min cykel och cyklade hem för att byta om och sen ta bussen mot drottningtorget. Mötte upp dennis och han buddy, gick till fridays och mötte upp smacki & andy, hade en relativt lugn fredag, eller?
Vaknade halv tio imorse, superspeedad!
Väckte dennis och tvingade upp honom, käkade frulle sen dog jag i soffan en stund.
Ja.
Ikväll blir det galenskaper när amanda ska firas, wie.
Fina mandisen fyller 20 år idag och det smäller högt!
vaaah måste in i duschen nununu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0