ingen big deal

Mår lite som om någon har sparkat in mitt huvud i en betongvägg och sedan hoppat jämfota med skor i strl. 49 på min kära mage.
Halvligger i soffan och försöker förjäves återgå till att bli människa, men kul hade jag igår iallfall.
Som vanligt när man är med amanda så spårar det ur totalt, därför jag älskar henne.
Åkte till henne för att mysa i hennes trädgård och grilla, vi började valborgsfirandet tillsammans med henne bror & co för att sen ta taxi till dennis där det blev party med stort P.
cider, kortspel, musik, dans och allt däremellan.
Gick till etagé där kvällen löpte på i sann valborgsanda.
taxi hem vid fyra och deckade diiiirr.
Idag blir det inte mycket på to-do listen mer än att ta mig till stan vid fem och fika med fina mandisen.
Ska först ta en powernap och en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0