it's time to kill the lights

Ligger i min säng, innan tolv för en gångs skull.
Ska dock kolla film tänkte jag mig.
Första gången på ett tag som jag soven ensam, tradigt, så därför movietime i sängen
Ska kolla mean girls 2, nörd? Bara förnamnet ju.
Dagen spenderades med städning av lägenheten, mitt i alltihopa la min dammsugare av, jahaa.
Åkte till lilla torg och mötte upp mami, felicia och hennes mami vid 4 för lite vino fino och mat.
Efterår blev det bio, water for elephants, lätt sevärd.
Mr. Pattinson spelar huvudroll, mummmmma.
Sen blev det lite häng hos freddan innan jag blev hemkörd av ted.
Ja annars är jag på lite pissed off humör för tillfället men vi skiter i det.
Nu tjejfilm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0