min bästis!

Precis när jag skulle iväg till gymmet ringer mamma och säger att jag måste vänta på en leverans av en golfglubba som hennes kompis hade beställt. Tänkte ju inte på hur dumt det lät men sa ja och väntade glatt.
Det knackade på dörren och jag öppnade, framför mig står min bästa vän som i mitt huvud är ute på en jorden runt resa till 2 juli.
Jag står och gapar och sen brister ajg ut i gråt, så jävla härligt att få se henne igen.
Under två månaders tid har hon lyckats lura mig om att hon måste förlängs sin resa och inte kommer hem i tid.
Men nu är hon heeeemmma, fina fina felicia!
Har aldrig varit med om något liknande, kan nog lova att jag är den gladaste människan på tellus nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0