mothersday

Sitter i min soffa och chillar med mig själv, har suttit här i 3 timmar nu.
Lite halvsliten efter en festfylld helg.
Igår blev det 20-årspartaj hos chickolina med massa brydz, god mat, cider, dans och sen kom den förjävliga tequilan fram också. Jag shootar väldigt sällan men igår så blev det shootrace, tydligen.
Vid halv ett åkte vi till båten, mycket folk, schysst music, snygga dudes som dansade till den schyssta musiken.
När dom stängde vid tre så tog vi oss som vanligt till etagé och som vanligt blir jag alltid på något höger ensam kvar utan vänner i slutet. Tog taxi hem vid fem och deckade på 2 sekunder. vaknade tolv av en fet huvudbank som börjar avta nu, tips till mig själv, inga shootrace.
Nu ska jag in i duschen och fräscha upp mig lite, eller mycket, och sen möta mami & papi för mors-dagsmiddag.
Sen ska jag ta min fina mor till lilla torg för mamma - dotter mys.
So long bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0