vit helg?

Något jag sa förra helgen var att jag skulle ha en vit helg denna helgen, hur gick det med det?
I fredes satt becks, linda, malin och jag på balkongen med tre liter vin och skitsnackade tills malins boyfriend kom förbi med hans dudes. Dom drog till Kb medans jag och becks tog oss till fridays och mötte upp dennis & co. Vi två blev det max, 16 chillichees, sen hemgång.
Jobbade hela lördagen men var pepp ändå.
Skulle till lilla med katti och fira en vän till henne.
Vid 8 ringer hon och inprincip gråter (överdrift), och säger att hennes pappas bil har pajjat mitt på en dansk motorväg. Kunde glömma lilla torg med henne då.
Tog mig till dennis och hängde med grabbsen istället, tog oss till chili och sen etagé.
Kom i säng alltför sent för att vakna alltför tidigt idag.
Jobb 11.45-16.15.
Nu har jag precis hämtat nike och ska snart in i duschen sen hem till dennis och klippa honom, våghals.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0