we're pretty and sick

sitter och slevar i mig en fattigmans pasta carbonara (spagetti, bacon och en äggula), ketschupen hade jag glömmt kvar på jobbet, mög!
Ni som känner mig vet vilket ketschupmani jag har.
De senaste dagarna har jag spenderat med deeeennis, suttit på koi och ätit sushi, druckit vin, snackat skit, kollar pirates of the carabien, gjort pannkakor mm. Fint skit.
Igår betlade jag och katti klart rhodosbiljetterna, sitter nu snart med biljetten i hand!
Ikväll blir det 110% som gäller med brudarna, ska faktiskt hem till en gammal kompis och föra för att sen ta oss till stan och gå loss. Självklart är amanda med en kväll som denna!
In i duschen, lite brådis nuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0