you can count on me

Sitter och diggar till bruno mars ljuva stämma än en gång.
Helt fast i hans musik för tillfället, man blir glad helt enkelt.
Idag har det varit en halveffektiv dag.
Vaknade vid halv tolv, förståligt eftesom jag lyckades somna vid fem imorse.
Det blev en runda med nike direkt för att sen käka frulle.
Ted frågade om jag ville hänga på till klagshamn och det ville jag ju.
Drog på mig kläder, på med rullorna, nike i ena handen och systemkameran i andra.
kom ungefär 100 meter sen sa det PANG, jag låg på marken och ted garvade åt mig.
Jag garvade först sen kom jag på "FAAAAAN, systemkameran". Den var då det hände, uv-filtret hade spruckit, skitskitskitskitskit.
Ja vi tog och ner till klagshamn plåtade lite bilder ändå, gick hyfsat.
Åkte hem och bytte om, körde in till stan och mötte upp mami, snabbshopping, mami är bäst.
Thaimat på ett nyöppnat hak mittemot hansacompaniet.
Nu har jag tvättid och ligger och chillar i sängen mellan varven.
Ska ta tag i en snabb kvällsstädning efter nästa tvättrunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0