en vecka senare

Jag lever.
Tänkte bara ni skulle veta det.
Haft en hel del att göra, eller inte kanske.
Har inte haft ork att blögga om mitt faboulösa liv helt enkelt, capish?

Njöt av min sista lediga helg väl, utgång med fina girlsen, det var mys med Mr. Big som vi nu mera kallar Dennis igen, va lite barnvakt, söndagshäng, en vecka full med jobb, firat fars-dag och ja levt väl.

Idag blev det lite mer awesomeness.
Det blev Robins med freddan, så extravagant!
Säsongsavslutning, gästerna bestod av ingen mindre än Mel C från allas älskade Spice Girls.
Hur fancy är inte det?!
Och Gry Forsel, inte lika fancy.
Blev middag och två glas rött på lilla efteråt och nu sitter jag nyduschad redo för sänggång.

Imorgon är det jobb sen bara ta det lugnt hos Dennis, ska jobba på lördag.
Öpnnar halv tio så det är inte lägligt att gå ut, sparar det till lördagen istället.

Well det var det för mig.
Later bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0