feeling grey

Sitter i köket, lyssnar på kent och dricker flädersaft.
Nostalgi, lyssnar på de gamla albumen, Vapen & Ammunition, Isola och Kräm.
Do like it!

Well, maskeraden.
Det började klockan 6 hemma hos therese med mat, 4 girls blandat med hårspray och lösögonfransar.
Vid nio tog vi en taxi till ludde där festen hade kommit igång.
Där fanns en blandning mellan hemmafruar, mördare, pirater, armygirls, döda och själv stog jag för "the black angel".
Vi körde shotrace, dansade och hade det allmänt trevligt. Jag och sara blev sugna på att dra vidare, kunde få skjutss så det var ingen tvekan om saken.
Ställde oss i kön till etagé med full utstyrsel, vi var dom enda som var utklädda för den delen!
Det blev drinkar, dans och Mr.big.
Hemgång och sänggång.

Jobbade igår, mådde väl typ inte alls bra.
Hem till Mr.Big efter jobbet (okej det känns corny att skriva Mr.Big..) då hade han lagat mat, tv-middag och sen film-maraton. Tog sovmorgon imorse, hämtade nike, hängde i ma & pa:s nya cribb en stund för att sen komma hem igen. 

Och nu sitter jag här, ska snart börja städa ordentligt. Mäklaren/fotografen kommer antagligne imorgon. Jag som börjar få kalla fötter nu.
Vi får helt enkelt se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0