freitag

Sitter på jobbet och har precis avnjutit den kulinariska lunchen bestående av ravioli i tomatsås, ja..
Fredag idag, känns inte alls som fredag, mer som onsdag.
Jobbar imorgon så kan ha med det att göta.

Förövrigt så tänkte jag i sympatisökande berätta att jag lyckades, efter 1 år och två månader, spräcka skärmen på min mobil. Jag har alltid varit väldigt skadeglad när någon med en Iphone spräckt skärmen, vilken innefattar typ alla som har Iphone för den delen. Men nu var det min tur, mobilen liksom gled ut handen och landade på kakelgolv.
Inte bra, känner inte för att köpa ny mobil innan jag drar iväg så får dras med detta ett halvår, KUL!

Känner mig lite småbitter, somnade 4 inatt så kan bero på det.
Kommit in i min jag-är-för-trött-för-att-sova-period, höjden av lathet?
Alltså blir det tidig sänggång ikväll, nä just det det ska drickas rödvin med Dennis, sova kan man göra sen ju!

Ska ta en snabbrunda på stan innan jag ställer mig i butiken igen1
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0