I'm awesome

Okej nu har jag varit sådär superduktig och är skitnöjd med min egna insats.
Satt och läste gamla blogginlägg, jäklar vad hurtig jag var för två år sedan, powerwalkade/gymmade/sprang/stavgång you name it!
Samtidigt körde jag nyttig kost utan undantag, varför har jag inte den disiplinen nu?

Ja tog första steget iallfall, tog mig och mitt ass till gymmet för en timmes träning.
Gick hem, drog med en trött hund ut på en halvtimmes powerwalk.
Nu ligger jag i sängen och luktar svett, men pallar inte duscha nu liksom.
Ska tvätta av min ansiktsmask och sen krypa ner till ett avsnitt sex and the city, har bara två skivor kvar nu.
Vad fan ska jag göra om kvällarna sen!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0