kaoz

Sitter på jobbet och hetsäter lunch samtidigt som jag blir avbruten av tusen fråor, telefon och arga kunder. Multitasking for sure!

Det märks att julen snart är här, köerna tar inte slut, folk är lite bittra över att vi inte slår in paket och hälften av sortimentet är slut. Undeerbart faktiskt!

Igår blev det då lite balkonghäng med rödvin och vänner, vid elva gick dom så jag kröp ner i sänge n och tittade på sex and the city. Vid ett kom prince charming så jag slapp sova ensam, gose!

Ikväll blir det powernap, dusch, snabbmiddag, fixa sig, förfest, PARTY!
Tänkte prova Savoys nya nattklubb, kul med något nytt.

Nu ska jag ut och avlösa min workingbuddy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0