maskerad

hehehehej.
Sitter i köket med ansiktsmask, innan det gjorde jag ångbadoch portömning.
Snart ska jag ta ett bad, peela mig, raka benen och göra hårinpckning.
Jag ska fantamig be glowing tonight!

Igår blev det chill på hög nivå hos chickolina.
Hambugesas, chirre, cola, movietime och allmänt mys.
Har verkligen behövt en sån kväll.

Dagens störigaste står stystembolaget för, varför ha stängt på en röd dag?
Ikväll är det fest ju!

Det står maskerad på schemat och vi taggar till max, har taggat hela veckan faktiskt.
Kommer bli awesome, utgång på det kanske?
Är det okej att gå ut utklädd, eller är det okej att gå ut i stay-ups och vingar i november?

Kommentarer
Postat av: TT

Allt är okej när det kommer till the dream team. Ses ikväll pudding!

2011-11-05 @ 13:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0