mid-day

Onsdag, redan.
Dagarna bara flyr iväg och kvar sitter man småstressad över allt som ska hinnas innan året tar slut.
Well lill-lördag idag, va längesen man firade lillördagen, tjejer nästa vecka kör vi en värdig lill-lördag!

Sitter på jobbet och har precis käkat tonfiskröra, luktar fiiiesk nu.
Skulle egentligen ta mig till Åhlens och köpa lite hudvård men ikke!
Jag beger mig inte ut mer än nödvändigt i detta vädret.
Plockade fram vinterskorna igår, nu är det vinter fack it.
Skinnjackan ger jag inte upp, synd jag sålde min fjällis.
Miss it, men inte lönt att köpa ny vinterjacka nu ju.

Näe.
Så vad händer denna fancy middleday då?
Ska jobba till halv sju sen hem till Dennis, käka, kolla film och mysa lite.
Känns lagom, är svintrött så känner att jag kommer decka innan filmen är slut, trevligt sällskap hehehe.

Kul att min kollega precis kom in och sa "Shit det luktar typ... avföring?!" Hon kollade på min tallrik och sa "jahaaa.. tonfisk.."
Just nu känner jag aldrig mer för att äta tonfisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0