mögdag

Ligger i sängen, fryser och svettas omvartannat. Feber, yes.
Morgonmötet varade till halv tre istället för halv tolv, tre extratimmar nere i källaren på vårt lager, ensam.
Inte konstigt jag mår kasst, världens äckligaste lagerlokal, delar den med greekway och deras sopor.

Låte småbitter men känner inte att jag är på topp idag, har haft en såndär, fan-vad-jag-inte-pallar-något-eller-någon.
Och så lite feber och frossa på det.
Har legat i sängen i två timmar och bara glott egentligen, slummrat till och vaknat blöt av svett.
Har inte tid att bli kass nu!

Skulle tills becks ikväll för obligatoriskt tisdagshäng hos henne men icke.
Ska ligga kvar här och tycka synd om mig själv framför sex and the city.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0