red red wine

Mindre än en månad kvar till julafton, sick.
Detta året lämnar mina parents mig för sydafrika på självaste julafton, schysst liksom.
Firat de senaste jularna med mitt ex så dom tänkte väl att jag skulle göra det iår igen, icke!
Ska fira jul med faster min istället, och lillkusinen, myyyyset värre.

Sitter i mitt kök och är allmänt utslagen efter en 10-timmars arbetsdag.
Varför tog jag på mig att börja halv nio, köpa frulle, duka upp frullen och ta emot vår VD när jag hatar att gå upp tidigt. Well jag försov mig inte, credd!

Inväntar tjejligan som kommer hit på vinkväll, gosh jag älskar våra vinkvällar.
Rödvin, cigg & lots of gossip!
Så najs.

Inte lika najs att jag ska jobba imorgon, fick byta med Wille så han öppnar och jag börjar elva iallafall.
Man tjänar en halvtimmes extra lön på att börja en och en halv timme innan, wierd.
Alltså förlorar jag 60 spänn och efter skatt så blir det 48 spänn som går lost.
Tror jag överlever utan dom. 

Så let's enjoy tonight!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0