wierd

Varför är jag alltid trött vid nio men pigg igen vid tolv?
ALLTID!
Har spenderat kvällen med min finaste vän katti över skype, det får duga när hon är på andra sidan jorden!

En riktigt skumm grej hände mig tidigare ikväll.
Låg i badkaret och kollade sex and the city och hade det allmänt gott när jag bestämmer mig för att gå upp.
Men icke, båda mina fötter och ben har totaldeckat!
Kommer inte längre än att jag glider runt där i badkaret och kan inte ställa mig upp, som om det inte räcker så blev allt svart.
Då har lampjävlen gett upp livsgnistan och tycker att det är lägligt att dö mitt under detta drama. Sen att jag precis hade blåst ut ljusen och tändaren låg liiiiite för långt borta för att jag skulle nå den gör ju situationen mer funny.
Fick snällt sitta där i mörkret och vänta på bättre tider.

Dagens funfact!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0