YES

Efter ett uppehåll är jag nu back on track.
Vad har jag nu gjort de senaste dagarna som har varit så mycket mer exiting än bloggandet?
Well jag har jobbat, hängt med Mr.Big (ja vi kallar honom det ett tag till), haft mäklare(fotograf här som fotograferat mitt cribb, fått ångest över att behöva sälja lägenheten, lite mer Mr.big-time.

Idag fick jag dock nog och sa upp kontraktet med mäklaren, eller mamma gjorde det hehe.
Men har inte kunnat sova på två nätter, haft ständig oro och stressat upp mig.
Så nu är det klart, lägenheten ska INTE säljas!
Vilket i sin tur leder till att jag har någonstans att bo när jag kommer hem.

Just nu sitter jag i köket, äter middag och firar med ett glas rött i min ensamhet.
Kvällen ska spenderas i tvättstugan & framför sex and the city.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0