beach 2012 here I come

Bra med långsiktiga mål, right?
Sitter i träningskläder i köket och har precis slängt i mig äggröra med bacon.
Taggar träningspass och partykväll, två flugor i en smäll sweeeet.
Igår blev det filmmys hos min fina amanda, naturgodis och tjejsnack.
mys mys mys mys.
Tog bussen hem imorse och gick från djupadal, bussen hade ju tydligen sista stationen där så.
En halvtimmes promenad i solen, med skinnjacka, och dagen var igång & svettig som en gris.
Efter dagens träningspass ska jag hem till ma & pa för att hjälpa dom tömma det sista i huset.
Helt galet att dom flyttar om 9 dagar, insane!
Sen blir det fest ikväll, ååhhhh vad jag taggggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0