HEEEEEEEEEEJ

hej bloggen.
Ligger i min säng och har kramp i min ena vad, det gör så jävulskt ont.
Tänkte bara uppdatera om vad som hänt på den senaste tiden, typ de 48 senaste timmarna.
Igår var det jobb, prismärkte seriöst 450 böcker, och på varje prisetikett är man tvungen att sätta en tejpbit.
Annars kladdar färgen, moget.
Sen åkte jag hem, dushade, tryckte i mig äggröra för att sen ta bussen till L.
Kaffe, tv-spel (insåg här att mina talanger i Call of Duty hade försvunnit helt), balkonghäng, lite vin och massa snack.
Skulle ta bussen hem 00.34, 00.32 ser jag hur 4:an rullar från hållplatsen och bort mot horisonten.
Svor en lång svordom och började promenerna, efter 30 minuter var jag hemma och då blev det bingen direkt.
Idag blev det jobb, prismärkte 345 spel, samma sak med tejpen!
Efter jobbet blev det after work, eller jag drack kaffe medans de andra drack öl.
Eftersom jag skulle spendera kvällen på gymmet blev det nada alkohol.
Sagt och gjort så blev det en och en halv timme på gymmet och jag kämpade på löpbandet idag igen.
Nu ligger jag i min säng nyduschad och ska kolla ett avsnitt satc.
Imorgon blir det upp tidigt, morgonmöte 08.00 sharp!
sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0