I set fire the to rain

Lyssnar på Adele - Set fire to the rain på repeat, åh vad bra den är såhär en måndagskväll mellan tvättvarven.
Hela dagen har gått åt till att hjälpa mami & papi att flytta.
Kändes otroligt konstigt att tömma det huset man har växt upp i.
En gammal classmate och hans bror hjälpte till och det var bra, jag och mamma var inte så mycket till bärhjälp så att säga.
Vid halv sju blev det pizza och skumpa, bra kombo.
Tog en promenad hem och nu jag sätda undan så det är fint tills imorgon.
Mäklaren kommer hit 10.30 och ska titta till hur det ser ut, vad vi ska fixa och vad som är bra som det är.
Det är också en suk sak, min fina kägenhet ska säljas.
Frågan som återstår, vart fan ska jag ta vägen efter asien?
Det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0