limitless

Ligger i sängen och vet om att jag måste in i duschen, klockan 00.00, hur jävla kul är det?
Men jag vet också om att jag inte kommer palla göra det imrogonbitti, hatar att duscha på morgonen.
Åh jobbigt.

Blev en heldag ute på vift idag.
Åkte hem till fredrik vid halv ett, tog med nike också.
Chillade film, limitless, svinbra!
Sen gick vi och käkade lunch på eph för att sen kolla några avsnitt av Robbins.
Vår kärlek till Robin paulsson är enastående!
Vilket i sn tur innebär att vi ska köpa biljetter till hans talkshow nästa vecka.

Kvällen spenderades hos becks med sara och therese.
möööööööset.
Nä nu måste jag pallra mig in i duschen, wääh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0