lördag

mina ben!
har så sjukligt ont i dom, träningsvärk. Igen.
Måste bli bättre på att strecha efter löpningen.
Råkade göra en tabbe på gymmet igår.
När jag skulle gå hem så fungerade inte slussen som man vanligtvid går ut genom.
Sist den inte fungerade så fick man ta nödutgången.
Så jag tänkte ju att det gällde samma sak igår, icke.
Såfort jag öppnade dörren gick världens larm igång, wopsie.
Hörde det hela vägen hem, väntar nu på ett telefonsamtal och att blivit avstängd eller så, men jag kom ju inte ut!

Annars då?
Sitter på jobbet och har precis käkat lunch, ska springa bort till H&M och köpa strumpbyxor inför kvällens bravader.
Nä jag ger inte upp strumpbyxorna trots minusgradera, än.
mamma kommer komma på måndag när jag snörvlar och säga "vad var det jag sa?", mammor har en tendens att älska den frasen, wonder why?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0