pop me up like a lid

hehehehej.
Hur kan man vara så trött/sliten när man inte ens jobbat klart sin jobbvecka?!
Håller på att dö lite.
Har precis ätit middag tillsammans med bruno mars, fin man.

Har insett att min mobil lagt av, eller det vägrar ta emot samtal?`
Det tutar bara upptaget när man ringer, palla.
Så skicka sms eller knacka dörr om ni vill mig något.

Kvällen till ära spenderar jag hos anna med becks & linda framför tv:n.
Det är ungefär det jag är människa att göra ikväll anyway.
Imorgon blir det jobb - middag med farfar - party, tydligen.
Gick ju sådär lagom bra med min festfria helg.
Men man lever bara en gång och då kan man lika bra leva som det var den sista dagen.
Tråkigt om jag dör imorgon och har spenderat min sista dag med chillkväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0