söndag

Ligger nerbäddad i sängen och har avverkat några avsnitt sex and the city, ska snart samla kraft för att ta en dusch. Måste tvätta av gårdagens partysvett och cigglukt.

Gårkvällen började i mitt kök med sara & therese, ett gäng cider, kort och 90-talsmusik.
Amanda var snäll nog att agera taxi åt oss till glasklart, maffig lokal, mindre maffiga snorungar som hängde där. 
Vi va inpincip äldst på stället och för första gången i mitt liv har jag kännt mig gammal.
Därför tog vi en taxi till etagé, i kön så bestämde sig sara & therese att det var bättre med hemgång än ännu en utgång.
Jag ville absolut inte hem så gick in on my own.
Man hittar alltid någon man känner där, och även igår lyckades jag med det.

Hemgång vid tre, golvhäng med vin, sänggång. 

Idag har jag verkligen inte varit produktiv, flyttat de använda glasen från gårdagens föfest från köksbordet till diskbnken, score!
Ska ta mig in i duschen, kvällen bjuder på film hos en buddy, sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0