sthlm

ligger i sänge och försöker vakna till.
Smaken av alkohol, rök och cheesburgare ligger i halsen vilet bevittnar en otrtoligt rolig kväll igår.
Och det fina av allt, jag höll mig till non-alcohol-sidan ute vilket innebär att jag faktiakt mår bra idag.
Bara lite trött, kan sova på tåget.

Vi började hemma hos becks & macke vid nio därdet spelades kort, musik, dansades och sjöng. Tog taxi till båten halv ett, kön kunde kyssa mig i röven så vi gick till slagt och dansade loss istället.
Inget etagé, say whaaat?!?!?!, utan nattmat och svindyr taxi hem.

Ska ta bussen till centralen om en timme, har bara lite kvar att packa så känner mig lugn.
En snabbdusch på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0